Gefunden 168 Ergebnisse für: Poihsw

  • dia touto zw egw legei kurioV kai poihsw soi kata thn ecqran sou kai gnwsqhsomai soi hnika an krinw se (Ezequiel 35, 11)

  • tade legei kurioV en th eufrosunh pashV thV ghV erhmon poihsw se (Ezequiel 35, 14)

  • kai plhqunw ef' umaV anqrwpouV kai kthnh kai katoikiw umaV wV to en arch umwn kai eu poihsw umaV wsper ta emprosqen umwn kai gnwsesqe oti egw eimi kurioV (Ezequiel 36, 11)

  • kai to pneuma mou dwsw en umin kai poihsw ina en toiV dikaiwmasin mou poreuhsqe kai ta krimata mou fulaxhsqe kai poihshte (Ezequiel 36, 27)

  • kai gnwsontai ta eqnh osa an kataleifqwsin kuklw umwn oti egw kurioV wkodomhsa taV kaqhrhmenaV kai katefuteusa taV hfanismenaV egw kurioV elalhsa kai poihsw (Ezequiel 36, 36)

  • kai dwsw to pneuma mou eiV umaV kai zhsesqe kai qhsomai umaV epi thn ghn umwn kai gnwsesqe oti egw kurioV lelalhka kai poihsw legei kurioV (Ezequiel 37, 14)

  • tw uyistw anqomologoumai kai ainw tw ktisanti ton ouranon kai thn ghn kai taV qalassaV kai touV potamouV kai panta ta en autoiV exomologoumai kai ainw oti autoV esti qeoV twn qewn kai kurioV twn kuriwn kai basileuV twn basilewn oti autoV poiei shmeia kai terata kai alloioi kairouV kai cronouV afairwn basileian basilewn kai kaqistwn eterouV ant' autwn [37a] apo tou nun autw latreusw kai apo tou fobou autou tromoV eilhfe me kai pantaV touV agiouV autou ainw oi gar qeoi twn eqnwn ouk ecousin en eautoiV iscun apostreyai basileian basilewV eiV eteron basilea kai apokteinai kai zhn poihsai kai poihsai shmeia kai qaumasia megala kai fobera kai alloiwsai upermegeqh pragmata kaqwV epoihsen en emoi o qeoV tou ouranou kai hlloiwsen ep' emoi megala pragmata egw pasaV taV hmeraV thV basileiaV mou peri thV yuchV mou tw uyistw qusiaV prosoisw eiV osmhn euwdiaV tw kuriw kai to areston enwpion autou poihsw egw kai o laoV mou to eqnoV mou kai ai cwrai mou ai en th exousia mou kai osoi elalhsan eiV ton qeon tou ouranou kai osoi an katalhfqwsi lalounteV ti toutouV katakrinw qanatw [37b] egraye de o basileuV naboucodonosor epistolhn egkuklion pasi toiV kata topon eqnesi kai cwraiV kai glwssaiV pasaiV taiV oikousaiV en pasaiV taiV cwraiV en geneaiV kai geneaiV kuriw tw qew tou ouranou aineite kai qusian kai prosforan prosferete autw endoxwV egw basileuV basilewn anqomologoumai autw endoxwV oti outwV epoihse met' emou en auth th hmera ekaqise me epi tou qronou mou kai thV exousiaV mou kai thV basileiaV mou en tw law mou ekrathsa kai h megalwsunh mou apokatestaqh moi [37c] naboucodonosor basileuV pasi toiV eqnesi kai pasaiV taiV cwraiV kai pasi toiV oikousin en autaiV eirhnh umin plhqunqeih en panti kairw kai nun upodeixw umin taV praxeiV aV epoihse met' emou o qeoV o megaV edoxe de moi apodeixai umin kai toiV sofistaiV umwn oti esti qeoV kai ta qaumasia autou megala to basileion autou basileion eiV ton aiwna h exousia autou apo genewn eiV geneaV kai apesteilen epistolaV peri pantwn twn genhqentwn autw en th basileia autou pasi toiV eqnesi toiV ousin upo thn basileian autou (Daniel 4, 37)

  • tote outoi oi anqrwpoi enetucon tw basilei kai eipan dareie basileu ouc orismon wrisw ina paV anqrwpoV mh euxhtai euchn mhde axiwsh axiwma para pantoV qeou ewV hmerwn triakonta alla para sou basileu ei de mh rifhsetai eiV ton lakkon twn leontwn apokriqeiV de o basileuV eipen autoiV akribhV o logoV kai menei o orismoV [13a] kai eipon autw orkizomen se toiV mhdwn kai perswn dogmasin ina mh alloiwshV to prostagma mhde qaumashV proswpon kai ina mh elattwshV ti twn eirhmenwn kai kolashV ton anqrwpon oV ouk enemeine tw orismw toutw kai eipen outwV poihsw kaqwV legete kai esthke moi touto (Daniel 6, 13)

  • ti soi poihsw efraim ti soi poihsw iouda to de eleoV umwn wV nefelh prwinh kai wV drosoV orqrinh poreuomenh (Oséias 6, 4)

  • outwV poihsw umin oikoV tou israhl apo proswpou kakiwn umwn orqrou aperrifhsan aperrifh basileuV israhl (Oséias 10, 15)

  • ou mh poihsw kata thn orghn tou qumou mou ou mh egkatalipw tou exaleifqhnai ton efraim dioti qeoV egw eimi kai ouk anqrwpoV en soi agioV kai ouk eiseleusomai eiV polin (Oséias 11, 9)

  • dia touto outwV poihsw soi israhl plhn oti outwV poihsw soi etoimazou tou epikaleisqai ton qeon sou israhl (Amós 4, 12)


“Por que a tentação passada deixa na alma uma certa perturbação? perguntou um penitente a Padre Pio. Ele respondeu: “Você já presenciou um tremor de terra? Quando tudo estremece a sua volta, você também é sacudido; no entanto, não necessariamente fica enterrado nos destroços!” São Padre Pio de Pietrelcina