Talált 57 Eredmények: meroV

  • to men embateuein kai peripaton poieisqai logwn kai polupragmonein en toiV kata meroV tw thV istoriaV archgeth kaqhkei (II Macabeus 2, 30)

  • genomenou de autoiV tou pantokratoroV summacou katesfaxan twn polemiwn uper touV enakisciliouV traumatiaV de kai toiV melesin anapeirouV to pleion meroV thV tou nikanoroV stratiaV epoihsan pantaV de fugein hnagkasan (II Macabeus 8, 24)

  • uper de toutwn kai twn kata meroV entetalmai toutoiV te kai toiV par' emou dialecqhnai umin (II Macabeus 11, 20)

  • kai pantwn hdh prosdokwntwn thn esomenhn krisin kai hdh prosmeixantwn twn polemiwn kai thV stratiaV ektageishV kai twn qhriwn epi meroV eukairon apokatastaqentwn thV te ippou kata keraV tetagmenhV (II Macabeus 15, 20)

  • kai thn glwssan tou dussebouV nikanoroV ektemwn efh kata meroV dwsein toiV orneoiV ta d' epiceira thV anoiaV katenanti tou naou kremasai (II Macabeus 15, 33)

  • olon ton qumon autou ekferei afrwn sofoV de tamieuetai kata meroV (Provérbios 31, 11)

  • kai ge paV o anqrwpoV w edwken autw o qeoV plouton kai uparconta kai exousiasen auton tou fagein ap' autou kai tou labein to meroV autou kai tou eufranqhnai en mocqw autou touto doma qeou estin (Eclesiastes 5, 18)

  • hkei oleqroV epi meroV thV ghV oti krisiV tw kuriw en toiV eqnesin krinetai autoV proV pasan sarka oi de asebeiV edoqhsan eiV macairan legei kurioV (Jeremias 32, 31)

  • kai esontai traumatiai upo kuriou en hmera kuriou ek merouV thV ghV kai ewV eiV meroV thV ghV ou mh katorugwsin eiV kopria epi proswpou thV ghV esontai (Jeremias 32, 33)

  • kai hsan ai roai enenhkonta ex to en meroV kai hsan ai pasai roai epi tou diktuou kuklw ekaton (Jeremias 52, 23)

  • kai ta proV noton kai liba apo qaiman kai foinikwnoV ewV udatoV marimwq kadhV parekteinon epi thn qalassan thn megalhn touto to meroV notoV kai liy (Ezequiel 47, 19)

  • touto to meroV thV qalasshV thV megalhV orizei ewV katenanti thV eisodou hmaq ewV eisodou autou tauta estin ta proV qalassan hmaq (Ezequiel 47, 20)


“Você deve ter sempre prudência e amor. A prudência tem olhos; o amor tem pernas. O amor, como tem pernas, gostaria de correr a Deus. Mas seu impulso de deslanchar na direção dEle é cego e, algumas vezes, pode tropeçar se não for guiado pela prudência, que tem olhos.” São Padre Pio de Pietrelcina