Talált 101 Eredmények: pollwn

  • kai ou klhqhsetai eti to onoma sou abram all' estai to onoma sou abraam oti patera pollwn eqnwn teqeika se (Gênesis 17, 5)

  • exeleusetai anqrwpoV ek tou spermatoV autou kai kurieusei eqnwn pollwn kai uywqhsetai h gwg basileia autou kai auxhqhsetai h basileia autou (Números 24, 7)

  • ek tou klhrou merieiV thn klhronomian autwn ana meson pollwn kai oligwn (Números 26, 56)

  • pasai poleiV ocurai teich uyhla pulai kai mocloi plhn twn polewn twn ferezaiwn twn pollwn sfodra (Deuteronômio 3, 5)

  • oti kurioV o qeoV sou euloghsen se on tropon elalhsen soi kai danieiV eqnesin polloiV su de ou danih kai arxeiV su eqnwn pollwn sou de ouk arxousin (Deuteronômio 15, 6)

  • anoixai soi kurioV ton qhsauron autou ton agaqon ton ouranon dounai ton ueton th gh sou epi kairou autou euloghsai panta ta erga twn ceirwn sou kai danieiV eqnesin polloiV su de ou danih kai arxeiV su eqnwn pollwn sou de ouk arxousin (Deuteronômio 28, 12)

  • apesteilen ex uyouV kai elaben me eilkusen me ex udatwn pollwn (II Samuel 22, 17)

  • kai oi perikuklw autwn ebohqhsan en pasin arguriw kai crusiw ippoiV kai kthnesin kai eucaiV wV pleistaiV pollwn wn o nouV hgerqh (Esdras 2, 6)

  • kai en taiV hmeraiV ekeinaiV apo pollwn entimwn iouda epistolai eporeuonto proV twbian kai ai twbia hrconto proV autouV (Neemias 16, 17)

  • oi de uioi israhl anastreyanteV apo thV kophV ekurieusan twn loipwn kai ai kwmai kai epauleiV en th oreinh kai pedinh ekrathsan pollwn lafurwn hn gar plhqoV polu sfodra (Judite 15, 7)

  • pollwn eparxaV eqnwn kai pashV epikrathsaV oikoumenhV eboulhqhn mh tw qrasei thV exousiaV epairomenoV epieikesteron de kai meta hpiothtoV aei diexagwn touV twn upotetagmenwn akumatouV dia pantoV katasthsai biouV thn te basileian hmeron kai poreuthn mecri peratwn parexomenoV ananewsasqai te thn poqoumenhn toiV pasin anqrwpoiV eirhnhn (Ester 13, 2)

  • pollwn de genomenwn twn uiwn autou ouk oiden ean de oligoi genwntai ouk epistatai (Jó 14, 21)


“Há duas razões principais para se orar com muita satisfação: primeiro para render a Deus a honra e a glória que Lhe são devidas. Segundo, para falar com São Padre Pio de Pietrelcina